Nå dine kunder på nye måder
I takt med at flere og flere butikker kommer på nettet og flere og flere indser de fantastiske muligheder der er med hjælp af online annoncering, er det hele lige pludselig blevet meget mere besværligt og det annonceringen er blevet langt dyrere. Der skal meget mere tid for at dine hjemmeside skiller sig ud i mængden fra de andre og da der er flere der vælger at bruge deres penge på online annoncering, liver prisen fra Google og Facebook skruet i vejret. Derfor er det på tide at prøve at nytænke hvordan man kan komme i kontakt med sine potentielle kunder, uanset hvad det er man sælger.
Få dine kunder til fysiske møder
Det kan virke som et skrid tilbage i forhold til alt skulle foregå online for få år siden, men ud fra hvad vi har erfaret, så er det noget der virker nu. Det giver en troværdig måde at du kan mødes med dine potentielle kunder face-to-face og faktisk kunne danne en ordentlig relation til dem. Du kan mødes med dine kunder mange forskellige steder, det afhænger blot af hvad dit produkt er og hvad du selv mest er til om det skal være til messer, konferencer, morgenmøder eller noget helt fjerde.
Nytænk annonceringskanalerne
I takt med at annonceringen på de gængse kanaler bliver dyrere og dyrere så kan det være du skal til at nytænke hvor du bruger dine annonceringskroner henne. Hvis du har en nichemålgruppe, findes de helt sikkert et sted hvor de er mere koncentreret og konkurrencen er mindre. Derudover kan det være at du skal til at skifte dit fokus mere over mod organisk trafik. Det kan du gøre ved at lægge placeret godt hos de gængse søgemaskiner så du hele tiden er placeret i toppen af deres resultater, når folk søger efter dit produkt.